Esti mese. Fikció, akár Orwell 1984-e. Hogy akár igaz is lehetne?

Hüjjékországa

Hüjjékországa

Ugye köcsögök?

2015. november 25. - Gazsi bácsi lótetű

Tele van a faxom a médiával.

Mióta Árpi vezeti a párt agitpropját, odafigyel minden apróságra. Mivel Viktor jobbkeze, és mószerol is rendesen, így aztán amit javasol, azt illik megfogadni. Nem mintha baj lenne belőle, de Viktor nem felejti el ezeket, és ha alkalom adódik rá - általában a leglehetetlenebb időpontokban - emlékeztet rá. A múltkor is valami meccs alatt a VIP-ben cifrát mondtam, és Viktor atyailag rosszallását fejezte ki. Kell a faxomnak az ilyen. Bár úgysem mer velem semmit csinálni, mert az rosszul venné ki magát a tagság előtt. Mi azért vagyunk erősek, mert mindenkit megvédünk, aki közénk tartozik. Így aztán mindenki becsicskul. Persze jól járnak a gyökerek, mert kapnak FB tagságot, néha nyernek pályázatot, földet, trafikot, mikor mi adódik. Persze akkorát nem szakítanak mint én, de én 30 éve színpadon vagyok.

Szóval Árpi szervezett nekem egy ilyen egynapos beszélgetős riportot Fridivel. Jó lesz tőle az imidzsem. Ja, meg még a kisfaxomé is, gondoltam, de hát menni kellett, így mentem.

Igyekeztem, tényleg. Kapóra jött, hogy leadtam 15 kilót, így aztán előadtam, hogy micsoda fittness-maki vagyok. Azt a kis vodkát meg úgysem érzik a kamerák, ami belecsúszott a dzsúzba.

A legjobb arcomat mutattam. Beszéltem a gyerekeimről, bár ez a gyökér azért belezavart, hogy egyszerre két csajt tartottam, de hát szerencsére a többiről nem tud. Szóba hozta a drogbalhét is, de persze tagadtam, ahogy Árpi tanította. Tanúk is vannak? ÉS? Ne tessék már elfelejteni, hogy miénk a bíróság, így aztán hirtelen vádlott lehet a tanúból. Volt már ilyen. Kissé megkapargatja az a Tállas vagy hogy hívják az adóügyeit a tanúnak, kap egy soron kívüli ellenőrzést, esetleg esténként megáll egy fekete Q7 a ház előtt, és máris volt tanú, nincs tanú. Nem hüjjék a zemberek.Szóval Fridi próbálta játszani a tárgyszerű, elfogulatlan kérdezőt, persze csak egy határon belül, mert azt azért Ő sem felejti, melyik csatornánál dolgozik, A miénknél.Így aztán büszkén elsorolhattam, hány fontos beosztásom volt eddig. Azt a kutya sem kérdezte, hogy életemben egy percet sem dolgoztam a politikán kívül. Kapott is volna a pofájára. 25 éve abból élek, hogy a párt egyik arca vagyok, és nem is fizet rosszul. Ez a brüsszeli meló fekszik rendesen, az itthoniak úgy tudják Brüsszelben vagyok, a kintiek szerint itthon vagyok, én meg intézhetem nyugodtan az ügyeimet, ha már az EP fizet minden költséget.

Meló meg van bőven, mert oda kell figyeljek a stadionépítésre. Az egyesület már a miénk, lett pénz új stadionra is, és elég volt némi suttogás Viktornak, lett még két milliárd, hogy rendes VIP legyen, mint az Üllői úton. Te, hallod? A múltkor volt egy olyan kis hoszteszlányka, hogy arcom eldobtam. Nagyon tisztelettudó volt, bár nem eléggé, mert nem borult térde előttem, pedig kapacitáltam... hehe.

Szóval épül a stadion, de valahogy egy kis trükköt még be kéne vetni, mert ordas nagy pofája lesz a médiának, ha a többmilliárdos stadionban alig fog lézengeni pár drukker. Mert kurvára nem jár senki meccsre. Máshová sem - ideges is Viktor, amikor kong az ürességtől a Pancho - de a mi meccseinkre rohadtul nem. Be kell vetni az etnikai kártyát. Majd a megfelelő helyre megy egy kis támogatás, aztán hátha megnő a kedv egy kis meccsnézéshez.

Egész jó lenne itt minden, ha ez a buzi libsi média nem lenne. Pedig betartunk nekik keményen. Aztán mehetnek sírni Brüsszelbe. Na persze nem hozzám... hehe

Szóval itt tartunk most. Választásokig még évek vannak hátra, addig lehet ügyeskedni, stadionom épül, folytatom a gyűjtést öreg napjaimra.Meg persze unalmamban csiripelek az ájfonomba. Hogy a hüjje médiát bosszantsam.

Lesz belőle egy napra hír, hogy el ne felejtsenek. Bántani úgysem tud senki.

Ugye köcsögök?

A bejegyzés trackback címe:

https://hujjekorszaga.blog.hu/api/trackback/id/tr538107886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása